صالحی: مجتمع چاپ و بسته‌بندی ریما امسال پرشورتر از سال گذشته و با تمام توان در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی حضور خواهد داشت و به معرفی مجموعه جدید راه‌اندازی شده خود خواهد پرداخت.
امیررضا صالحی، یکی از مدیران مجتمع چاپ و بسته‌بندی ریما (ریماپک) در گفت‌وگو با روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته با توضیح کوتاهی درباره مجموعه خود گفت: چاپ و بسته‌بندی ریما با بیش از ۴۰ سال سبقه درزمینه‌ی تولید جعبه و کارتن فعال است و این حرفه نسل به نسل به ما منتقل شده است و بنده نسل سوم این مجموعه هستم که کار را به دست گرفته‌ام.
وی اشاره کرد: من به‌شخصه به شرکت در نمایشگاه‌ها اعتقاد دارم و امسال نیز برای چهارمین مرتبه تصمیم گرفته‌ایم تا در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی شرکت ‌کنیم، زیرا می‌توانیم مجموعه و دستاوردهایمان را در نمایشگاه‌ها به مشتریان و همکاران معرفی کنیم. متأسفانه وضعیت نمایشگاه در سال گذشته به علت نوسان در قیمت‌ها و عدم تأمین مواد اولیه خوب نبود که گمان کنم امسال اوضاع بهتر شده و نمایشگاه نیز چون قبل پربار باشد.
صالحی نقطه قوت نمایشگاه را شکل‌گیری دیدار‌ها دانست و گفت: همه‌ی بزرگان صنعت چاپ و بسته‌بندی در این نمایشگاه حضور دارند و مشتریان نیز از نزدیک به بازدید از تولیدات می‌پردازند و می‌توانند هر چه بهتر تصمیم‌گیری کنند که این خود از نقاط قوت نمایشگاه به‌حساب می‌آید.
وی تأکید کرد: بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف نمایشگاه تاریخ برگزاری آن است؛ اگر نمایشگاه اوایل سال برگزار شود بسیار عالی می‌شود، به‌طور مثال گمان کنم که اردیبهشت‌ماه بهترین زمان برای برگزاری نمایشگاه خواهد بود زیرا در آن مقطع زمانی درگیری‌های این صنف کمتر است و طبعاً بهای بیشتری به نمایشگاه داده خواهد شد. علاوه بر آن معمولاً عقد قراردادها در نیمه اول سال صورت می‌گیرد و نمایشگاه می‌تواند در این مورد نیز کارگشا باشد.
مدیر ریما پک با بیان این نکته که امسال می‌خواهیم پرشورتر از سال گذشته و با تمام توانمان در نمایشگاه ظاهر شویم، ادامه داد: ما امسال مجموعه جدیدی را راه‌اندازی کرده‌ایم و با هدف معرفی این بخش از مجموعه‌ی چاپ و بسته‌بندی ریما در این نمایشگاه شرکت خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: امیدوارم به صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور بهای بیشتر داده شود، زیرا که توسعه این صنعت منشأ رشد بسیاری از صنایع کشور را در بر دارد.

روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی
چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته