راهنمایی ثبت نام در نمایشگاه

جهت وارد شدن در قسمت ثبت نام در نمایشگاه و پر کردن فرم های مربوطه می بایست ابتدا در سایت عضو شده و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.

نام کاربری و رمز جهت ورود شما به سایت الزامی می باشد و پیش خود داشته باشید.

فیلدهای ثبت نام در قسمت ثبت نام آورده شده است، به موارد زیر دقت فرمایید.

1- ثبت نام اینترنتی به هیچ عنوان به معنای حضور قطعی متقاضی در نمایشگاه نیست. حضور قطعی در نمایشگاه پس از اعلام جانمایی ها مشخص خواهد شد.

2- شرایط و نحوه جانمایی و دریافت پلان نمایشگاهی، پرداخت هزینه ها و … از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد لذا پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در انتظار اطلاعیه ها بمانید و از اشغال کردن شماره های ستاد برگزاری بپرهیزید.

3- پس از پایان ثبت نام  و فشردن دکمه ثبت در انتهای این فرم، در صفحه بعد فایل پی دی اف ثبت نام خود را دریافت نمایید. در برگه ثبت نام، نام کاربری و کدپیگیری شما درج شده است که می توانید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود به پنل کاربری وارد شوید. برای ورود به پنل کاربری می توانید از منوی اصلی، “ورود به پنل کاربری” را کلیک کنید.

4- پس از ثبت نام حتماً به پنل کاربری خود وارد شوید تا با گزینه های تعبیه شده در آن آشنا شوید.

5- یادآوری می شود امکان ویرایش اطلاعات در پنل کاربری میسر نیست، لذا در درج اطلاعات دقت فرمایید.

6- در قسمت درج اطلاعات مربوط به “واحد صنفی، صنعتی و … فیلد مربوط به وبسایت را با www   وارد کنید. (مثال www.us1.ir) 

7- فیلد مربوط به ایمیل را با فرمت صحیح وارد کنید. (مثال info@us1.ir)

8- به دلیل تغییرات احتمالی قوانین، فعلاً حداقل مساحت برای غرفه های با تجهیزات در داخل سالن 12 مترمربع، بدون تجهیزات در داخل سالن 36 مترمربع  و برای غرف های فضای باز 30 مترمربع خواهد بود و در صورت تغییر شرایط اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

9- غرفه ها به دو دسته با تجهیزات ( یا پیش ساخته) و بدون تجهیزات ( خودساز ) تقسیم می شوند، در صورتی که قصد غرفه سازی دارید گزینه بدون تجهیزات را انتخاب کنید. غرفه های پیش ساخته توسط مجری نصب و تجهیز شده و در اختیار متقاضی قرار خواهند گرفت.